Winkelmandje leegmaken
Je hebt geen items in je mandje.
Je hebt geen items in je mandje.
Bespaar 50% op verschillende op maat gemaakte printabonnementen waarbij je een vast bedrag per maand betaalt afhankelijk van je printgebruik en laat inkt bij je thuis bezorgen wanneer die bijna op is.
Naam abonnement |
Type abonnement |
Pagina's |
|
---|---|---|---|
Monthly plan | 30 pagina's plan | Maandelijks | 30 |
60 pagina's plan | Maandelijks | 60 | |
100 pagina's plan | Maandelijks | 100 | |
200 pagina's plan | Maandelijks | 200 |
Canon's PIXMA Print Plan-service is een printabonnementsservice. Hiermee kunnen klanten (de 'Klant', 'u', 'uw') die bepaalde PIXMA-printers (gezamenlijk de 'Printer') aanschaffen, zich aanmelden voor een bepaald abonnement, en de service maakt de betaling door de Klant voor het printabonnement waarvoor de Klant zich aanmeldt mogelijk (gezamenlijk de 'Service'). De details en de voordelen van de service kunt u hier bekijken nl.canon.be/printer-ink-subscription/pixma-print-plan/.
2.1. PIXMA Print Plan is beschikbaar voor inwoners van België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Nederland, Oostenrijk, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland (het 'Gebied').
2.2. Als u binnen het Territorium bent gevestigd, kunt u zich aanmelden voor een PIXMA Print Plan in een willekeurig land binnen het Territorium. Canon kan echter alleen in aanmerking komende producten leveren in het land van de website waarop u zich hebt aangemeld voor het PIXMA Print Plan.
2.3. De PIXMA Print Plan-service is alleen beschikbaar voor bepaalde Canon-printers. De lijst met printers die in aanmerking komen, kan worden gewijzigd, bijvoorbeeld wanneer er nieuwe printers op de markt komen. Om alle twijfel weg te nemen: als uw printer ten tijde van de aankoop ervan in aanmerking kwam, kunt u het abonnement behouden, zelf als het betreffende printermodel van de lijst wordt verwijderd.
3.1. E-mailadres en Canon ID-account U moet beschikken over een geldig e-mail-ID en een Canon ID-account om u aan te melden voor een PIXMA Print Plan-abonnement.
3.2. Compatibele printer Om u voor de Service te kunnen aanmelden en ervan gebruik te maken, hebt u een PIXMA Print Plan-printer nodig. Hier kunt u een lijst met PIXMA Print Plan-printers vinden. U geeft Canon uitdrukkelijke toestemming om de software, firmware of programmering van uw Printer op afstand te wijzigen, patchen, updaten of anderszins zonder kennisgeving aan te passen zonder kennisgeving om de Service aan u te leveren of aan toepasselijke wetgeving te voldoen. Tenzij anders aangegeven, wordt alle software of firmware die op uw Printer wordt gedownload of anderszins aan u wordt geleverd om u toegang tot de Service te geven en u de Service te laten gebruiken, geleverd in overeenstemming met de licentievoorwaarden van de software die bij de Printer is geleverd of in overeenstemming met de Algemene voorwaarden van Canon, zoals van toepassing.
3.3. Aanmelding Als onderdeel van uw aanmelding voor de Service moet u uw in aanmerking komende PIXMA Print Plan-printer bij Canon registreren, zodat wordt herkend dat uw Printer deelneemt aan de Service. U kunt instructies voor het registreren van uw Printer vinden in het PIXMA Print Plan of door het inschrijvingsproces voor de printer te volgen wanneer u zich aanmeldt voor de Service. U dient de algemene voorwaarden van het moederbedrijf, Canon Inc., te accepteren als onderdeel van de registratie van uw PIXMA PRINT PLAN-printer. Canon Inc. levert ons aan de Service gerelateerde printlogboeken van de Printer, zodat we uw printactiviteiten kunnen bijhouden om u de Service te leveren. Een voorbeeld hiervan is: Canon Inc. stelt ons ervan op de hoogte wanneer een inktcartridge onder een bepaald inktniveau komt, en we doen een bestelling voor de inktcartridge en versturen deze naar u in overeenstemming met deze Algemene voorwaarden. Het is mogelijk dat u de verzending pas ontvangt nadat de inkt op is indien uw verbruik hoger dan normaal is, met name als dit gebruik binnen 1 tot 2 dagen plaatsvindt.
3.4. Internetverbinding Als u zich wilt aanmelden voor de Service en de Service wilt blijven gebruiken, moet u (i) zorgen voor een continue internetverbinding voor uw PIXMA Print Plan-printer en (ii) geen software of functionaliteit voor controle op afstand dat voor de Service wordt gebruikt van uw Printer verwijderen. Canon levert geen internetverbinding en deze moet u afzonderlijk regelen en zelf voor betalen. Neem contact op met uw internetprovider als u informatie wilt over kosten voor internetgebruik en andere toepasselijke kosten waarvoor u verantwoordelijk bent. U bent verantwoordelijk voor het geheel op eigen kosten verkrijgen en onderhouden van alle apparatuur en services die nodig zijn om toegang tot de Service te krijgen en de Service te gebruiken. Als uw PIXMA Print Plan-printer geen internetverbinding heeft en er minstens één PIXMA Print Plan-cartridge (hieronder gedefinieerd) is geplaatst, houdt de Printer automatisch op met printen zodra u een bepaald aantal pagina’s hebt geprint na het verbreken van de internetverbinding. U kunt uw Printer alleen gebruiken om met de PIXMA Print Plan-cartridge(s) te printen wanneer u weer een internetverbinding tot stand hebt gebracht. Als u wilt doorgaan met printen op uw Printer met PIXMA Print Plan-cartridge(s), moet u de Printer met internet verbinden. Als de Printer niet met internet is verbonden, heeft dit ook invloed op Canon's vermogen om tijdig PIXMA Print Plan-cartridges naar u te verzenden. Als uw Printer automatisch ophoudt met printen nadat deze een bepaald aantal pagina's heeft bereikt nadat de internetverbinding is verbroken, kunt u uw Printer blijven gebruiken met niet-PIXMA Print Plan-cartridges die afzonderlijk worden aangeschaft, mits er niet op enig moment een PIXMA Print Plan-cartridge wordt geplaatst.
3.5. PIXMA Print Plan-cartridges.
3.5.1. PIXMA Print Plan-printers worden geleverd met startcartridges met originele CANON-inkt die geschikt zijn voor het PIXMA Print Plan ('Startcartridges'). De status van de Startcartridges verandert pas wanneer u zich voor de Service aanmeldt en uw Serviceabonnement (hieronder gedefinieerd) activeert. Nadat u uw PIXMA Print Plan-printer hebt geregistreerd en zich voor de Service hebt aangemeld, stuurt Canon u aanvullende PIXMA Print Plan-inktcartridges ('PIXMA Print Plan-cartridges') om mee te printen terwijl u de Service gebruikt.
3.5.2. U moet ervoor zorgen dat Canon over uw actuele verzendadres beschikt, zodat u regelmatig de PIXMA Print Plan-cartridges kunt ontvangen. Canon is niet verantwoordelijk of anderszins aansprakelijk voor het verzenden van PIXMA Print Plan-cartridges naar verouderde verzendadressen die zijn gekoppeld aan uw Mijn account-gedeelte van de portal.
3.5.3. Canon levert u PIXMA Print Plan-cartridges uitsluitend voor het printen van pagina's in overeenstemming met deze Algemene voorwaarden. De PIXMA Print Plan-cartridges werken alleen in uw PIXMA Print Plan-printer wanneer u een actief abonnement op de Service hebt. De PIXMA Print Plan-cartridges werken niet in een niet-PIXMA Print Plan-printer. Indien u uw PIXMA Print Plan-cartridges niet hebt ontvangen, kunt u de levering volgen in het gedeelte Mijn account van de portal.
3.5.4. U stemt ermee in de Startcartridges (of daaropvolgende PIXMA Print Plan-cartridges) niet eerder uit uw PIXMA Print Plan-printer te verwijderen en te vervangen door nieuwe PIXMA Print Plan-cartridges totdat u wordt gevraagd om dit te doen door de PIXMA Print Plan-printer.
3.5.5. Uw PIXMA Print Plan-printer kan alleen uw inktniveau of aantal pagina's voor de Service vermelden wanneer u Startcartridges of PIXMA Print Plan-cartridges gebruikt. Zodra de Startcartridges of PIXMA Print Plan-cartridges in uw Printer zijn geplaatst, ontvangen we informatie over uw inktniveau of uw aantal pagina's. Dit stelt ons in staat PIXMA Print Plan-cartridges bij te vullen wanneer dat nodig is en uw printactiviteiten te volgen via de Service. Het vroegtijdig verwisselen of vervangen van een PIXMA Print Plan-cartridge kan leiden tot een vertraagde levering van PIXMA Print Plan-cartridges.
3.5.6. Als uw abonnement op de Service om welke reden dan ook wordt opgezegd, wordt de PIXMA Print Plan-printer op afstand in een status zonder abonnement gezet. U kunt uw Printer blijven gebruiken met Startcartridges of niet-PIXMA Print Plan-cartridges. U kunt de Printer niet meer met de PIXMA Print Plan-cartridges gebruiken, tenzij u zich opnieuw voor de Service aanmeldt.
3.5.7. Zodra een PIXMA Print Plan-cartridge in een PIXMA Print Plan-printer is geplaatst, kan deze niet worden verwijderd en in een compatibele PIXMA Print Plan-printer worden geplaatst.
3.5.8. We raden u aan de lokale wet- en regelgeving te volgen voor het weggooien en/of recyclen van inktcartridges die niet meer werken omdat het contract is beëindigd of omdat ze zijn opgebruikt.
nl.canon.be/about-us/recycling/
4.1. Een PIXMA Print Plan selecteren Wanneer u een Service-abonnement aanmaakt, selecteert u een van de PIXMA Print Plannen die beschikbaar zijn via de Service (elk een 'Print Plan' genoemd) die als PIXMA Print Plan wordt beschreven. Bij elk Print Plan hebt u recht op het printen van een specifiek aantal pagina's (hieronder gedefinieerd) dat aan het geselecteerde Print Plan is gekoppeld gedurende elke periode van één maand (elk een 'Maandelijkse periode' genoemd).
4.1.1. Bij elk maandelijkse Print Plan waarvoor u zich aanmeldt, begint de eerste Maandelijkse periode op de dag van de maand dat er een Startcartridge of een PIXMA PRINT PLAN-cartridge in uw Printer wordt geplaatst en u de eerste pagina print nadat u zich voor de Service hebt aangemeld en uw Service-abonnement hebt geactiveerd (Startdatum van het Plan).
4.1.2. U hebt het recht om het abonnement binnen de eerste 14 dagen nadat het is ingegaan op te zeggen (de 'Bedenktermijn'). Wanneer Canon ten tijde van het opzeggen van het abonnement u nog geen PIXMA Print Plan-cartridges heeft gestuurd en u nog geen betaling hebt gedaan, is er geen verdere actie vereist voor het opzeggen.
4.1.3. Als het pakket met PIXMA Print Plan-cartridges ten tijde van het opzeggen van het Plan al naar u is opgestuurd en u daarmee al de eerste betaling voor het PIXMA Print Plan hebt voldaan, brengen we alleen het pakket met PIXMA Print Plan-cartridges dat u hebt ontvangen in rekening. De kosten van de PIXMA Print Plan-cartridges zijn hoger dan de eerste betaling voor het Plan die u zou hebben gedaan, maar we verrekenen de kosten van het pakket met de PIXMA Print Plan-cartridges met uw eerste betaling en brengen geen andere bedragen bij u in rekening.
4.1.4. De tweede Maandelijkse periode begint op dezelfde kalenderdag als de Startdatum van het Plan in de daaropvolgende maand. Als de Startdatum van het Plan op een dag valt die niet in de volgende maand voorkomt, begint de Maandelijkse periode in de volgende maanden op de laatste dag van de maand. Als de Startdatum van het Plan bijvoorbeeld op de 31e januari valt, begint de tweede Maandelijkse periode op de 28e februari. Uw PIXMA Print Plan loopt maandelijks door totdat uw PIXMA Print Plan wordt opgezegd.
4.2. Meerdere PIXMA Print Plan-printers U kunt meerdere abonnementen nemen op de Service (elk een 'Service-abonnement' genoemd) in Mijn account en meerdere PIXMA Print Plan-printers aanmelden voor de Service.
4.3. Geprinte pagina Een Geprinte pagina is een vel waarop een willekeurige hoeveelheid inkt (ongeacht het soort of kleur inkt) wordt aangebracht door uw PIXMA Print Plan-printer. Wanneer een vel aan beide kanten wordt geprint, telt dat als twee (2) Geprinte pagina's. Een 'Pagina' is het type en formaat media waarnaar in de specificaties van uw Printer wordt verwezen.
4.4. Overgebleven pagina's Als u niet alle in uw Print Plan beschikbare Pagina'sgebruikt ('Print Plan-pagina's') gedurende de Maandelijkse periode print, onderhevig aan de hieronder beschreven beperkingen, worden de overgebleven Print Plan-pagina's (De 'Overgebleven pagina's') overgedragen naar de volgende Maandelijkse periode zodat u ze in de betreffende Maandelijkse periode kunt gebruiken. Eventuele Overgebleven pagina's kunnen alleen in de daaropvolgende Maandelijkse periode worden gebruikt en kunnen niet meerdere maanden worden overgedragen. De beschikbaarheid van eventuele Overgebleven pagina's in een Maandelijkse periode verloopt aan het eind van die Maandelijkse periode. Eventuele Overgebleven pagina's in een Maandelijkse periode kunnen niet worden overgedragen aan of worden gebruikt in een tweede Maandelijkse periode. Gedurende elke Maandelijkse periode moet u eerst uw Print Plan-pagina's gebruiken voordat eventuele Overgebleven pagina's die aan die Maandelijkse periode zijn toegewezen, worden gebruikt. Overgebleven pagina's kunnen niet worden gedeeld, geschonken, overgedragen of verkocht.
4.5. Extra pagina's Als u gedurende een Maandelijkse periode het aantal Print Plan-pagina's en eventuele Overgebleven pagina's overschrijdt, worden voor elke Pagina die bovenop de beschikbare Pagina's wordt geprint ('Extra pagina's') kosten in rekening gebracht. De kosten voor Extra pagina's komen op de rekening voor de Maandelijkse periode die volgt op de maand waarin de Extra pagina's zijn gebruikt.
4.6. PIXMA Print Plan-promoties We kunnen van tijd tot tijd PIXMA Print Plan-promoties ('Promoties') aan u aanbieden die aanvullend zijn op de Service die in deze Overeenkomst wordt beschreven. Elke Promotie is mogelijk onderhevig aan aanvullende voorwaarden die voorafgaand aan deelname aan de Promotie aan u ter beschikking worden gesteld. Tenzij anders beschreven in de voorwaarden voor een Promotie, valt elke Promotie onder de algemene voorwaarden in deze Overeenkomst. Aanvullende voorwaarden voor Promoties worden bijgewerkt in het bijgevoegde Promotieschema.
4.7. Geen overdracht van PIXMA Print Plan U kunt uw PIXMA Print Plan niet aan andere personen overdragen.
4.8. Vervangende PIXMA Print Plan-printer U kunt uw Service-abonnement voor het PIXMA Print Plan niet naar een andere PIXMA Print Plan-printer overzetten. Als u uw Printer wilt vervangen, moet u uw huidige Service-abonnement opzeggen in het gedeelte Mijn account van de portal in overeenstemming met de voorwaarden in Sectie 8.2 ('Opzeggen door Canon') en zich aanmelden voor een nieuw PIXMA Print Plan met het serienummer van de vervangende Printer.
5.1. Aanvang van kosten voor het PIXMA Print Plan en factuurperioden.
5.1.1. Wanneer u zich voor het PIXMA Print Plan aanmeldt en een Serviceabonnement aanmaakt, geeft u correcte betalingsgegevens op aan Canon.
5.1.2. De maandelijkse factuurperiode (de 'Factuurperiode') voor het PIXMA Print Plan waarvoor u zich hebt aangemeld, begint op de dag van de maand waarop uw Plan start (Startdatum van het Plan), zoals hierboven wordt beschreven in Sectie 4 (PIXMA PRINT PLAN SELECTEREN EN GEBRUIKEN).
5.1.3. De kosten voor het PIXMA Print Plan waarvoor u bent aangemeld en eventuele kosten voor Extra pagina's die u in de vorige Maandelijkse periode hebt gemaakt, worden per maand in rekening gebracht via de betaalmethode in het gedeelte Mijn account in de portal voor uw Serviceabonnement.
5.1.4. Als uw Printer geen internetverbinding heeft, worden de kosten voor uw gebruik van de Service mogelijk met vertraging via uw betaalmethode in rekening gebracht. De kosten worden maandelijks in rekening gebracht volgens uw Factuurperiode totdat uw aanmelding voor de Service door u of Canon wordt opgezegd.
5.1.5. Zorg ervoor dat er voldoende saldo beschikbaar is ten tijde van toekomstige afboekingen zoals in deze sectie wordt uiteengezet. Bij een mislukte betaling stuurt Canon de gebruiker een herinneringsmail om de betalingsgegevens bij te werken. Canon zal de betaling drie keer opnieuw proberen te innen.
5.1.6. U kunt de betaalgegevens op elk moment bijwerken in het gedeelte Mijn account in de portal.
5.1.7. In het geval dat Canon geen betaling kan innen via de betaalmethode in het gedeelte Mijn account van de portal voor uw Service-abonnement op het moment dat deze betaling is vereist, kan Canon uw toegang tot de Service opschorten, waarna de PIXMA Print Plan-cartridges niet meer functioneren, totdat de betaling is ontvangen. Als Canon nog steeds niet in staat is de betaling te innen, zal Canon uw aanmelding voor de Service opzeggen.
5.1.8. U kunt uw betaalgegevens inzien in het gedeelte Mijn account van de portal. U bent verantwoordelijk voor alle Pagina's die worden geprint op uw PIXMA Print Plan-printer terwijl u voor de Service bent aangemeld, ongeacht of u het printen van enkele of alle Pagina's onder het PIXMA Print Plan specifiek autoriseert.
5.2. Prijsstijgingen Canon kan op elk moment en geheel naar eigen goeddunken de kosten voor elk PIXMA Print Plan en Extra pagina's verhogen of anderszins wijzigen, extra tarieven toevoegen voor elk PIXMA Print Plan, of Plannen anderszins wijzigingen of Plannen toevoegen zonder kennisgeving vooraf, in overeenstemming met Sectie 7 (UPDATES VAN DE ALGEMENE VOORWAARDEN). Dergelijke wijzigingen in de kosten voor elk PIXMA Print Plan en Extra pagina's en de toevoeging van andere tarieven gaan pas in aan het begin van uw volgende Maandelijkse periode die ingaat dertig (30) dagen na Canon's aankondiging van deze wijzigingen of toevoegingen.
5.3. Betalingsverwerker Canon maakt gebruik van een externe betalingsverwerker om betalingen voor de Service te verwerken. De verwerking van betalingen is onderhevig aan aanvullende voorwaarden en beleidsregels van de betalingsverwerker. Canon behoudt zich het recht voor om geheel naar eigen goeddunken de externe betalingsverwerker te wijzigen of een externe betalingsverwerker toe te voegen.
6.1. Het gedeelte Mijn account in de portal U kunt de gegevens van het PIXMA Print Plan waarvoor u bent aangemeld inzien door in te loggen bij het gedeelte Mijn account in de portal. De portalpagina biedt u onder meer de huidige status van uw PIXMA Print Plan-printer(s), het aantal geprinte Pagina's, de betalingsstatus en transactiestatus of communicatie betreffende het PIXMA Print Plan.
6.2. Uw PIXMA Print Plan wijzigen U kunt het PIXMA Print Plan waarvoor u bent aangemeld wijzigen door de instructies in het gedeelte Mijn account in de portal te volgen. Als u van een Print Plan met een hoger aantal Pagina's overstapt op een Print Plan met een lager aantal Pagina's, gaat de wijziging voor uw PIXMA Print Plan in tijdens de volgende Maandelijkse periode. Een dergelijke wijziging kan niet met terugwerkende kracht het aantal beschikbare Pagina's verlagen of het bedrag veranderen dat in rekening wordt gebracht in de Maandelijkse periode waarin u uw Print Plan wijzigt. Als u van een Print Plan met een lager aantal Pagina's overstapt op een Print Plan met een hoger aantal Pagina's, gaat de wijziging voor uw PIXMA Print Plan onmiddellijk in. De wijzigingen worden toegepast op de Factuurperiode voor uw huidige Maandelijkse periode. De maandelijkse kosten voor het nieuwe Print Plan worden in rekening gebracht in de Maandelijkse periode die volgt op de maand waarin het nieuwe Print Plan ingaat. Als u uw huidige Print Plan en andere gegevens wilt bekijken, gaat u naar het gedeelte Mijn account in de portal.
Canon kan deze Algemene voorwaarden ten allen tijde en geheel naar eigen goeddunken aanpassen. Canon kan ook prestaties opschorten of de Service (of enige versie, enig onderdeel of enige functie daarvan) aanpassen, opschorten of stopzetten volgens de bepalingen in Sectie 8.2. ('Opzegging door Canon') van deze Voorwaarden.
8.1. Opzegging door u U kunt uw aanmelding voor de Service en/of uw PIXMA Print Plan-abonnement op elk moment online opzeggen in het gedeelte Mijn account in de portal. Uw PIXMA Print Plan-abonnement wordt dan opgezegd vanaf 23:59 GMT op de laatste dag van uw huidige Maandelijkse periode. Er wordt geen restitutie geboden voor ongebruikte Print Plan-pagina's of Overgebleven pagina's die u niet hebt geprint tijdens uw laatste Maandelijkse periode. Als u alleen uw PIXMA Print Plan-cartridges uit uw PIXMA Print Plan-printer verwijdert en/of geen Pagina's print, wordt hiermee niet uw aanmelding voor het PIXMA Print Plan opgezegd en wordt ook uw Factuurperiode niet aangepast. Als u de PIXMA Print Plan-printer zonder de Service wilt blijven gebruiken, moet u niet-PIXMA Print Plan-cartridges aanschaffen en deze in de PIXMA Print Plan-printer plaatsen.
8.2. Opzegging door Canon Canon kan, geheel naar eigen goeddunken, uw aanmelding voor de Service en/of uw PIXMA Print Plan-abonnement op elk moment opzeggen, ongeacht de reden en ook zonder reden, met een kennisgeving aan u dertig (30) dagen van tevoren op het e-mailadres dat is opgegeven in het gedeelte Mijn account in de portal. Redenen voor het opzeggen van uw aanmelding voor de Service en/of het PIXMA Print Plan kunnen zijn, maar zijn niet beperkt tot, het stopzetten van de Service of een bepaalde versie, bepaald onderdeel of bepaalde functie ervan door Canon. Bij opzegging door Canon hebt u mogelijk recht op restitutie van vooruitbetalingen indien u geen gebruik maakt van de Service gedurende de opzegperiode. Daarnaast kan Canon, geheel naar eigen goeddunken, uw PIXMA Print Plan en deze Algemene voorwaarden op elk moment opzeggen na kennisgeving aan u op het e-mailadres dat is opgegeven in het gedeelte Mijn account in de portal indien (i) u enige van deze Algemene voorwaarden schendt, inclusief, maar niet beperkt tot, het niet betalen voor het PIXMA Print Plan of het niet meer hebben van een geldige betaalmethode in het gedeelte Mijn account in de portal voor uw Service-abonnement; of (ii) Canon, geheel naar eigen goeddunken, gelooft dat u misbruik hebt gemaakt van het PIXMA Print Plan of een actie hebt uitgevoerd die het beëindigen van uw gebruik van de Service verdient. Opzegging door Canon volgens de subsecties (i) en (ii) direct hierboven, kan zonder restitutie van gedane vooruitbetalingen aan u worden uitgevoerd.
8.3. Gevolgen van opzegging U gaat ermee akkoord dat Canon niet aansprakelijk kan worden gesteld voor opzegging van uw PIXMA Print Plan-abonnement of ontzegging van toegang tot de Service. Na opzegging van uw PIXMA Print Plan om welke reden dan ook, worden alle rechten die u hebt volgens deze Gebruiksvoorwaarden beëindigd en moet u onmiddellijk en volledig stoppen met het gebruik van de Service en de PIXMA Print Plan-cartridges.
Door u aan te melden voor de Service en een PIXMA Print Plan te selecteren, verklaart u het volgende:
9.1. De aanmelding voor de Service is voor uw persoonlijke gebruik, en niet voor doorverkoop, herdistributie of anderszins delen met andere partijen, en u verklaart dat u de Service niet zult gebruiken namens anderen waarbij u een tarief in rekening brengt (bijvoorbeeld in verband met een soort print- of kopieerbedrijf).
9.2. Handelingen die als verdacht worden gezien, zoals afwijkende inktniveaus, een niet overeenkomend printvolume en inktgebruik, of misbruik van het printvolume door de verbinding en/of communicatie aan te passen, te veranderen of te manipuleren, leiden tot onmiddellijke beëindiging van uw toegang tot de Service.
9.3. U zult geen misbruik maken van de Service of anderszins ongepaste activiteiten met betrekking tot het PIXMA Print Plan en de PIXMA Print Plan-cartridge(s) uitvoeren, en u verklaart dat u, en niet Canon, verantwoordelijk bent voor wat er op uw PIXMA Print Plan-printer wordt geprint tijdens het gebruik van de Service.
9.4. U bent verantwoordelijk voor de acties van anderen die uw Service-abonnement gebruiken, die uw accountgegevens of het gedeelte Mijn account in de portal kunnen bekijken, aanpassen of bijwerken, of die anderszins van uw PIXMA Print Plan gebruikmaken.
9.5. U vrijwaart Canon van en stelt Canon schadeloos voor alle claims, aansprakelijkheden, verliezen en overige kosten die voortkomen uit uw schending van deze Gebruiksvoorwaarden of die anderszins verband houden met uw gebruik van de Service, de PIXMA Print Plan-cartridges of de Site.
Uw toegang tot en gebruik van de service is geheel op eigen risico. De service wordt in de huidige staat en voor zover beschikbaar geleverd zonder enige garantie. Alle garanties op verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doeleinde of niet-inbreukmakendheid worden specifiek van de hand gewezen.
Het openen, downloaden of anderszins verkrijgen van enig materiaal via het gebruik van de service is geheel naar eigen keuze en op eigen risico, en u bent alleen verantwoordelijk voor enige schade aan uw computersysteem of verlies van gegevens dat voortvloeit uit het downloaden van dergelijk materiaal. Geen enkel advies en geen enkele informatie, mondeling of schriftelijk door u verkregen via de service, vormt enige garantie die niet expliciet in deze algemene voorwaarden wordt genoemd.
Tenzij expliciet genoemd in deze algemene voorwaarden, verklaart of garandeert canon niet dat de service zonder onderbrekingen, tijdig, veilig of zonder fouten zal zijn. U stemt ermee in dat we de service van tijd tot tijd voor onbeperkte tijd kunnen verwijderen of op elk moment de service kunnen beëindigen.
Aangezien in bepaalde rechtsgebieden het uitsluiten van impliciete garanties niet is toegestaan, is de bovenstaande uitsluiting van impliciete garantie mogelijk niet op u van toepassing. Omdat in bepaalde rechtsgebieden het uitsluiten of beperken van de aansprakelijkheid voor gevolg- of incidentele schade niet is toegestaan, zal in deze rechtsgebieden de aansprakelijkheid van canon beperkt zijn voor zover wettelijk is toegestaan.
Laat inkt automatisch bij je bezorgen wanneer je inkt begint op te raken en betaal alleen voor inkt wanneer een bestelling is gemaakt.
Canon-printers die compatibel zijn met Auto-Ink Delivery houden je inkt- of tonerniveau in de gaten en detecteren wanneer die bijna op is. Meld je gratis aan en je krijgt automatisch vervangende inkt op precies het goede moment.
Gratis lidmaatschap
Gratis standaardverzending voor bestellingen vanaf € 30,-
Op elk moment opzeggen
De afzonderlijke prijzen voor inkt en toner vind je in de Canon Store op de inkt- en tonerproductpagina's. Wanneer het tijd is om je vervangende inkt of toner te verzenden, wordt de prijs van de specifieke inkt of toner zoals die op dat moment op de website staat vermeld, in rekening gebracht. Wanneer je bestelling is geplaatst, krijg je ook een e-mail waarin de prijs duidelijk wordt vermeld.
Prijzen voor:
Canon PIXMA TS5350 multifunctionele inkjetprinter
Canon PG-560-inktcartridge, zwart | Tot 180 A4-pagina's | € 22,49 |
|
Tot 180 A4-pagina's | € 26,49 |
Canon PG-560XL-tonercartridge voor grote volumes, zwart | Tot 400 A4-pagina's | € 30,49 |
|
Tot 300 A4-pagina's | € 29,49 |
1.1. Canon’s Auto-Ink Delivery-service is een probleemloze manier om ervoor te zorgen dat u nooit meer zonder inkt of toner komt te zitten. Hoewel deze service Auto-Ink Delivery heet, kunt u ook toner toevoegen aan uw abonnement. Zodra uw printer detecteert dat de inkt of toner opraakt, wordt er op basis van uw voorkeuren automatisch een bestelling geplaatst voor de inkt of toner die u nodig hebt. De inkt of toner wordt dan bij u thuis bezorgd. De details en de voordelen van de service zijn te vinden op de pagina Auto-Ink Delivery.
1.2. U kunt een levering overslaan, wijzigen of annuleren volgens de onderstaande voorwaarden.
2.1. Auto-Ink Delivery is beschikbaar voor inwoners van België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland (het 'Gebied'). Ga voor meer informatie over bezorgingen en uitzonderingen, naar onze webpagina Bezorginformatie.
2.2. Deelname aan Auto-Ink Delivery is voor uw eigen gebruik, en niet om door te verkopen, te herdistribueren of op een andere manier te delen met andere partijen.
2.3. De Auto-Ink Delivery-service is beschikbaar voor bepaalde producten die op de productpagina worden vermeld. Meer informatie is te vinden op de pagina Auto-Ink Delivery. De lijst met producten die in aanmerking komen, kan van tijd tot tijd wijzigen, bijvoorbeeld wanneer er nieuwe printers op de markt komen.
2.4. Wanneer u zich aanmeldt voor een abonnement op Repeat & Save of al een abonnement op Repeat & Save hebt, is het uw verantwoordelijkheid om Auto-Ink Delivery te wijzigen of te annuleren om te voorkomen dat u via verschillende abonnementen dezelfde producten ontvangt. Voor toekomstige abonnementen of andere abonnementen van derden, voor zover ondersteund door uw printer, mag u zich echter voor slechts één abonnement aanmelden. Als dat het geval is, laat Canon u dit weten tijdens de registratie voor de service.
3.1. U moet beschikken over een geldige e-mail-ID en een Canon ID-account om u aan te melden voor een abonnement op Auto-Ink Delivery.
3.2. Als u in het Gebied woont, kunt u het abonnement op Auto-Ink Delivery in elk land van het Gebied kopen, ongeacht in welk land u verblijft. Canon kan echter alleen in aanmerking komende producten leveren in het land dat het dichtst bij de website ligt waar u het abonnement op Auto-Ink Delivery hebt afgesloten.
3.3. De printer moet verbonden zijn met internet om de inkt/toner te kunnen detecteren en Canon te laten weten wanneer de inkt bijna op is.
4.1. Zodra u zich hebt aangemeld voor de service, worden de inkt en toner automatisch bezorgd wanneer die opraken. U hoeft dus niets te doen.
4.2. U betaalt de prijs van een artikel die geldt op het moment dat de automatische abonnementsbestelling wordt geplaatst. Deze prijs wordt vermeld in de bevestiging van de bestelling die u via e-mail ontvangt. Alle voor u geldende kortingen worden automatisch toegepast. De drempel voor gratis standaardlevering en eventuele kosten worden toegepast op de totale waarde van uw bestelling nadat eventuele kortingen of promoties zijn verrekend.
4.3. Zorg ervoor dat u geldige betalingsgegevens opgeeft wanneer u zich abonneert op Auto-Ink Delivery. Zorg ervoor dat er voldoende saldo beschikbaar is ten tijde van toekomstige bestellingen. Bij een mislukte betaling stuurt Canon de gebruiker een herinneringsmail om de betalingsgegevens bij te werken. Canon zal de betaling drie keer opnieuw proberen te innen. Als deze pogingen mislukken, wordt de huidige abonnementsbestelling geannuleerd. Bij de volgende abonnementsbestelling probeert Canon de betaling opnieuw te verwerken. Indien dit niet lukt, worden de bestelling en het gehele abonnement geannuleerd.
4.4. Als de betaalkaart bijgewerkt moet worden, stuurt Canon u 2 dagen voordat de bestelling moet worden geplaatst een e-mail, zodat u het abonnement met geldige kaartgegevens kunt bijwerken. Ook kunt u de betalingsgegevens op elk moment bijwerken in het gedeelte Mijn account in de portal. Als Canon nog steeds niet in staat is de betaling te innen, zal Canon uw inschrijving op de abonnementsservice annuleren.
4.5. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat uw verzendadres altijd actueel blijft.
4.6. Helaas kan het in zeer uitzonderlijke gevallen voorkomen dat Canon kampt met een voorraadtekort en dat het door u gekozen product niet beschikbaar is. Canon zal u in dat geval laten weten dat het artikel niet meer in voorraad is. Als u de optie Automatische vervangingen hebt gekozen, stuurt Canon u, indien van toepassing, als alternatief een compatibel product in een ander formaat, zodat u nooit zonder inkt of toner komt te zitten. Voor veel printers kan dezelfde inkt of toner in verschillende formaten worden geleverd. Als klant A bijvoorbeeld een XXL-formaat als standaardinkt heeft gekozen, maar deze is niet op voorraad en de klant heeft automatische vervangingen ingeschakeld, stuurt Canon als alternatief een XL- of standaardformaat. Omdat al deze formaten voor hetzelfde inkt- of tonermodel zijn, is deze compatibel met de printer die de klant heeft. U kunt de instellingen voor automatische vervangingen aanpassen op het tabblad Abonnement in het gedeelte Mijn account.
4.7. Voor Auto-Ink Delivery staat standaard de optie Automatische Vervangingen ingeschakeld, maar u kunt dit uitschakelen in het gedeelte Mijn account in de portal.
5.1. U kunt de instellingen voor het Auto-Ink Delivery-abonnement op elk moment wijzigen in het gedeelte Mijn account in de portal.
5.2. Eventuele wijzigingen in uw abonnementsinstellingen die vóór middernacht GMT zijn doorgevoerd, zijn automatisch van toepassing op alle nieuwe automatische bestellingen die de volgende dag worden gedaan. Wijzigingen die worden aangebracht in de bestelling nadat de komende automatische bestelling is gemaakt, zijn van toepassing op de eerstvolgende automatische abonnementsbestelling.
5.3. Zodra een automatische bestelling voor Auto-Ink Delivery is gemaakt, hebt u 48 uur de tijd om de bestelling over te slaan of te bewerken. U ontvangt een e-mail om u hiervan op de hoogte te brengen. Daarna wordt de bestelling zoals gewoonlijk verwerkt en verzonden.
5.4. Via de portal kunt u de hoeveelheid wijzigen en andere inkt of toner voor uw printer toevoegen. Als u deze wijzigingen wilt aanbrengen, moet u dit doen binnen 48 uur na ontvangst van de e-mail over het maken van de komende bestelling.
5.5. Canon behoudt zich het recht voor de lijst van in aanmerking komende producten voor Auto-Ink Delivery en eventuele kortingen die met deze service gepaard gaan, te wijzigen. Eventuele wijzigingen gelden echter alleen voor nieuwe abonnementen. Voor klanten die al geabonneerd zijn, kan Canon het abonnement, de geldende kortingen en gerelateerde instellingen wijzigen met inachtneming van een opzegtermijn van 30 dagen. Indien u niet akkoord gaat met deze wijzigingen, kunt u het abonnement 14 dagen voor de volgende betaaldatum opzeggen.
5.6. In het uitzonderlijke geval dat Canon een product uit de service van Auto-Ink Delivery verwijdert (d.w.z. dat het product uit de handel wordt genomen) of de service helemaal opheft, ontvangt u 30 dagen van tevoren bericht over deze wijziging.
6.1. U blijft op Auto-Ink Delivery geabonneerd tot het abonnement op enig moment door u of door Canon wordt opgezegd, met inachtneming van een opzegtermijn van 30 dagen.
6.2. U hebt een wettelijk recht om binnen 14 dagen na inschrijving dit abonnement op te zeggen. Als u binnen die 14 dagen inkt hebt ontvangen, kunt u die via de standaard retourprocedure retourneren om een restitutie te ontvangen. Canon kan geen restitutie geven op geopende inktverpakkingen.
6.3. U kunt de abonnementsservice Auto-Ink Delivery op elk moment opzeggen in het gedeelte Mijn account in de portal. Deze wijziging is onmiddellijk van kracht. Na deze wijziging worden geen nieuwe automatische bestellingen meer gemaakt. Lopende bestellingen worden nog wel verwerkt en dienovereenkomstig verzonden en gefactureerd.
6.4. Als u een product van het Auto-Ink Delivery-abonnement wilt retourneren, dan geldt de gebruikelijke retourprocedure van Canon.
6.5. U hebt 90 dagen de tijd om een abonnement dat is opgezegd weer te activeren. Alle kortingen die u had voordat het abonnement werd opgezegd blijven van toepassing als het abonnement weer wordt geactiveerd. Mocht de korting echter zijn gewijzigd sinds de opzegging (d.w.z. verhoogd of verlaagd), dan zal Canon u van deze wijziging op de hoogte brengen. Na 90 dagen moet u zich opnieuw aanmelden voor het Auto-Ink Delivery-abonnement als u nog langer van deze service gebruik wilt maken. Eerder verworven kortingen zijn anders niet meer van toepassing.
7.1. In geval van een defect in Canon's producten waarvan Canon op de hoogt is gesteld, zal Canon (onder voorbehoud van bevestiging van het probleem), de prijs van het product terugbetalen, dan wel het product vervangen of repareren.
7.2. Onder deze Verkoopvoorwaarden is Canon's aansprakelijkheid beperkt tot ten hoogste de prijs die u hebt betaald voor het product waarop het geleden verlies of de schade betrekking heeft.
7.3. Canon sluit in geen geval zijn aansprakelijkheid uit of beperkt deze voor: a) overlijden of persoonlijk letsel veroorzaakt door nalatigheid aan de zijde van Canon; b) fraude of bedrieglijke voorstelling van zaken en grove nalatigheid; (c) niet-nakoming van wettelijke bepalingen en Canon sluit in geen geval zijn aansprakelijkheid uit of beperkt deze verder dan is toegestaan onder de toepasselijke wetgeving. Geen enkele bepaling in dit artikel of elders in deze verkoopvoorwaarden begrenst of tast uw wettelijke rechten aan. Voor meer informatie over consumentenrechten, kunt u contact opnemen met een plaatselijke consumentenadviesdienst.
Canon behoudt zich het recht om deze Voorwaarden van tijd tot tijd zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen of aan te passen. Canon streeft er echter naar om u via e-mail op belangrijke wijzigingen in de Voorwaarden te wijzen.
9.1. Lees het Privacybeleid voor klanten van Canon om te weten te komen hoe Canon uw persoonsgegevens gebruikt en hoe u uw individuele rechten kunt uitoefenen.
9.2. Als onderdeel van uw inschrijving voor deze service moet u zich bij Canon registreren, zodat wordt herkend dat uw printer deelneemt aan de service. U dient ook de algemene voorwaarden van het moederbedrijf, Canon Inc., te accepteren tijdens de registratie van uw printer. Canon Inc. meldt het ons wanneer de inkt of tonercartridge onder een bepaald niveau komt. Wij zullen dan de inkt of toner bestellen en die onder deze Voorwaarden naar u verzenden. Informatie die aan ons en Canon Inc. wordt verstrekt, wordt mogelijk opgeslagen op servers buiten het EMEA-gebied en is onderhevig aan Canon's Privacybeleid voor klanten.
10.1 Als u een consument bent, zijn de wetten van het land waar u woont van toepassing op dit abonnement en bent u gerechtigd een gerechtelijke procedure in uw eigen taal aan te spannen bij een lokale rechtbank. Een lokale consumentenadviesorganisatie zal u kunnen informeren over uw rechten. Deze Voorwaarden vormen geen beperking voor eventuele wettelijke rechten die mogelijk van toepassing zijn.
10.2 Als het om een bedrijf gaat, zijn de wetten van Engeland en Wales van toepassing. Eventuele geschillen zijn onderworpen aan de jurisdictie van de rechtbanken van Engeland en Wales.
Wil je weten of je printer compatibel is met een abonnementsservice? Voer dan hieronder de gegevens van je printer in.
Selecteer de printerserie*
Selecteer het printermodel*
Ontvang regelmatig updates per e-mail over nieuwe producten, handige tips en aanbiedingen